.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب لورفتن سوالات امتحان نهایی دانش آموزان دبیرستانی
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران انتشار سئوالات امتحان نهائی دانش آموزان سال سوم دبیرستان در فضای مجازی پیش از برگزاری جلسه امتحان را تکذیب کرد.

به گزارش شمال نیوز، سید علی قاسمی گفت: اظهارات منتشر شده اخیر در برخی کانال های تلگرامی فضاسازی بیش نیست و دانش آموزان و والدین آنان از این بابت هیچ نگرانی باشند و سئوالات امتحان نهائی هیچ مقطع تحصیلی لو نرفته است.

 

وی افزود: آنچه که در فضای مجازی و بعضی از کانال های تلگرامی منتشر شده، سئوالات امتحانی سال های گذشته به همراه پاسخ ها بوده است و سئوال های امتحان نهائی امسال نبوده است.

قاسمی با تأکید بر این که سرشاخه های کانال های انتشار دهنده سئوالات هم در مازندران نبوده، گفت: در روزهای اخیر و همزمان با برگزاری امتحانات خرداد ماه دانش آموزان، بعضی از این کانال های تلگرامی با اخذ مبالغی از خانواده ها، پرسش ها و پاسخ های سئوالات سال های گذشته را منتشر کردند.

وی افزود: گردانندگان سودجوی این کانال ها با کپی جواب امتحانات سال های گذشته، آنها را به عنوان جواب امتحانات امسال به والدین دانش آموزان که عضو شبکه های تلگرامیشان بودند می فروختند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: گمانه زنی بعضی رسانه ها در باره این که جواب تمامی سئوالات امتحانی امسال در کانال های تلگرامی منتشر شده، نادرست است.

قاسمی افزود: این که بعضی از سئوال های منتشر شده توسط این افراد سودجو با سئوال امتحانات امسال یکسان باشد، موضوع عجیبی نیست و احتمالا همین شباهت ها هم سبب شد تا برخی شائبه ها و شایعات در خصوص لو رفتن تمامی سئوالات قوت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی در خصوص لو رفتن سئوالات امتحانات سراسری است، گفت: اداره کل آموزش و پرورش مازندران از جمله استان های پیشتاز برای شناسایی و برخورد با این موارد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: با هماهنگی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) مازندران، پیگیری برای شناسایی عوامل کانال های تلگرامی منتشر کننده سئوالات امتحانی سال های گذشته به نام سئوال های سال جدید آغاز شده و نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

قاسمی با تاکید بر اینکه پیگیری برای این منظور همچنان ادامه دارد، گفت: دانش آموزان با خیال راحت در جلسه امتحانات حاضر شوند و والدین آنها نیز از بابت امنیت برگزاری امتحانات آسوده خاطر باشند.

وی همچنین از والدین دانش آموزان خواست تا به محض دیدن مواردی از تخلف امتحاناتی و یا مواردی نظیر سواستفاده برخی افراد به عنوان فروشنده جواب سئوالات امتحانات، موضوع را فوری به نزدیک ترین اداره آموزش و پرورش یا به حراست و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گزارش دهند تا پیگیری های لازم در این خصوص صورت بگیرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.